Bare Minerals - Foundation Powder



Förpackning:
Snygg, men inte särskild praktisk. Pudret flyger ut dosan även om man inte använder alla hålen.
3/5
Applicering: Lite klurigt, men med en bra borste och metod går det bra.
3/5
Kvalitet: Håller inte jättebra. Måste bättras på under dagen.
3/5
Doft: Luktar inget.
5/5
Resultat: Tyckte den var jättebra i början (det var min första foundation). Senare hittade jag andra märken och insåg att det finns bättre. Inte värt det priset i alla fall.
2/5
Pris:
400 kr ungefär.
2/5
Köpt: Kicks och Åhléns bland annat.
5/5

22/35


Kommentarer
Postat av: Amanda

Tycker att ID. är ok.. använder den sjäv sen ett år tillbaka ungefär :) Men tycker att everydayminerals är bättre (OCH billigare), men ska dock testa Tikei nu som jag har hört så mycket bra om! Bra blogg förresten :)

2009-09-08 @ 19:32:27
URL: http://amanddaj.blogg.se/
Postat av: Emmy

Tack för komplimangen! =)

EM tycker även jag är mer prisvärd.

2009-09-09 @ 19:26:04
URL: http://beautyrecensioner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0